lørdag 16. mai 2009

ADC i ord og bilder #11

Det var visst allerede blitt helg og jeg er rimelig treg denne gangen, men jeg har nemlig vært på en Koselig tur hele uken så dermed har jeg ikke kunnet gjøre noe før nå!

Denne uken er vi kommet til bokstaven K som passet ganske godt inn i det jeg har fått med meg fra denne turen! Jeg har nemlig bedrevet en del shopping av blant annet

KLÆR

OG

KOSMETIKK!

Denne genseren er bare så nydelig at jeg måtte ha den på nærbilde!

Mer om turen kommer jeg tilbake til neste uke, så innen da kan du prøve å gitte deg til hvor jeg har vært!! Hehe!

Ha en strålende helg med både GP og 17.mai på en gang! HippHipp!

5 kommentarer:

Petunia sa...

Jeg går ut i fra at det ikke er Lagunen du har shoppet på, men et annet sted i utlandet med land eller by på L. Spennede å se hvor du har vært da!
Klær og kosmetikk er jo nødvendigheter og det ser ut som du har handlet flittig!
Ha en strålende fin 17. mai! Skal du inn til by'n eller holder du deg lokalt?

Anonym sa...

Vært en tur i London mon tro?
Du har i hvert fall fått shoppet en hel masse fint og nyttig!
Nå skal man jo ikke gratulere med nytt tøy.. men slit det som best du kan. ;)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Flott løsning. Gratulere med dagen:)

Anonym sa...

Oj här har det shoppats hej vilt :-).

Vad mycket fint du har handlat.

Önskar dig en härlig 17:e maj

strömma

TorAa sa...

Så mye fint på en gang. Kejmpekult å se så mye flott på K.


Mine K-er her:
http://toraa.blogspot.com/2009/05/abc-11-k.html