søndag 31. mai 2009

"Det er sommer, det er sol og det er søndag..."

Ja, hvem kan med hånden på hjertet si at de ikke blir i godt humør av fint vær og fri?? Herlig kombinasjon spør du meg!

Endelig var det min tur til å ha litt fri mens det enda var finevær her! Jeg har jo hatt jobbehelg på sykehuset, men i dag avtalte jeg grilling med noen venner rett etter jobb. Ettersom jeg har fri i morgen fant jeg ut at det passet med å sprette en flaske vin!! Herlig!!


Jeg måtte også få med noen bilder av blomstene som jeg har drevet og plantet denne uken. Foreløpig er det ikke mye av de, men håper de tar seg opp etterhvert og blir store og vakre! Her er en salig blanding av avleggere, kjøpeblomster, samt mine små forsøk på å så frø!


Ønsker dere alle en strålende slutt på pinsen!

Ingen kommentarer: