onsdag 31. mars 2010

Påskevibber



Da var det jammen meg blitt påske igjen! Jeg skal jobbe litt i påsken da, men får faktisk fri i helgen, så er ganske så fornøyd med det! Må si at tiden virkelig går fort, det er ikke såå lenge siden det var juleferie, og nå er det altså allerede blitt påske! Håper bare være har tenkt å bli litt bedre før helgen setter inn, for foreløpig regner det litt for masse etter min smak! Men etter den tørre vinteren vi har hatt får vi vel bare ta til takke med regn en stund fremover!



Stuebordet mitt har nesten alle årstider i ett her. Duken er sommerlig og blomsten er fra jul, men sammen ble det jo flott da! Jeg er som alltid glad i farger, og må bruke de fargene jeg har, så dermed blir det slik, selv om sofaen er før og gardinene oransje! Hehe!


Denne her kjøpte jeg for noen år tilbake, og syns virkelig at den er vakker!



En påskekylling har forvillet seg inn med blomstene. Ikke rart den ser litt skeptisk ut!

Nei, nå får jeg ta å komme meg ut på tur i regnet! Må holde meg i form, selv om jeg skal på nattevakt senere i dag!

Skrives snart!!

Ingen kommentarer: