torsdag 4. mars 2010

Nytt fra heimen!

Tenkte jeg skulle komme med ett lite innlegg om ting som skjer i huset mitt for tiden. Har virkelig vært elendig på både bloggefronten og bildefronten i det siste, men jeg er bare så enormt lei vinteren at jeg nesten ikke orker gjøre noenting lenger...

Etter at jeg pusset opp soverommet mitt fikk jeg litt dille på puter, så jeg har sydd (ja, jeg har faktisk gjort det selv!) en del puter til sengen min! Venter fortsatt på å finne et knall rødt stoff så jeg får to puter i det også, men har ikke funnet et stoff jeg liker enda!



Jeg hadde et innlegg for en tid tilbake der jeg fortalte at jeg var på jakt etter en ny vedkurv. Etter tips fra en venninne tok jeg meg turen til Plantasjen hvor jeg kom over denne her!



Liten og praktisk kurv i metall! Legg forresten merke til veden som er kuttet opp selv! Meg og mine foreldre driver nemlig å kutter vår egen ved! Mye billigere og ikke minst har den allerede varmet mange ganger før den kommer i peisen! :)

Jeg har jo alltid noe jeg ønsker meg til heimen, og nå har jeg fått både stressless, oppussing av soverommet, overmadrass og ny vedkorg. Så hva i all verden kan en ønske seg da??

LYSEKRONE!!



Jeg har skikkelig lyst på en lysekrone på soverommet, syns det vil passe utrolig godt til den nye tapeten og putene, og ikke minst er det skikkelig stilig! Problemet er bare å finne en som er billig og samtidig fin...

Lover å holde dere oppdatert!! :)

1 kommentar:

/RG sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.