mandag 28. februar 2011

Undertøy!

Okey, kanskje ikke det beste samtaleemnet på bloggen, men jeg må bare få fortelle at jeg ELSKER CHANGE undertøy!!



Jeg har en str som vanlige butikker ikke selger i bher så dermed har jeg til alle tider gått med feil bh. Det har vi jo sett i gjentatte programmer på tven i det siste at jeg ikke er alene om å gjøre... Det var vel da jeg gikk ned i vekt sist gang (nærmere 3 år siden..) at jeg besluttet å få målt brystene for å finne ut hvilken str jeg burde bruke (anbefaler ALLE sterkt om å gjøre det!!) og dro så til Change som jeg hadde hørt var ganske gode på det!

Der fikk jeg en helt annen str enn jeg noengang kunne tenke meg og ble jo veldig overrasket over det da... Så på en dag gikk jeg fra 75D til 65F! Hehe! Det var jo litt av et sjokk da, men etter å ha prøvd noen bher ble jeg overbevist om at dette stemte! Siden den gang har jeg jo (uheldigvis) gått en del opp i vekt og er endelig på vei nedover igjen (-10kg!) så jeg gleder meg stort til jeg kan prøve de flotte bhene igjen!

Men uansett, jeg har også anbefalt flere av mine venninner å få målt seg og eller kjøpe bh der og jeg har vel tilgode å høre at noen er misfornøyd med kjøpene!!

De ansatte på butikken i Bergen og Kjøbenhavn har jeg hatt en del å gjøre med etterhvert og de er alltid kjempesnill og serviceinnstilte! De hjelper deg vel til og med mer enn du vil (så dermed ender du med å kjøpe dobbelt så masse som du hadde tenkt bare fordi du blir så hekta!! hehe!)

Så damer, stikk innom Change undertøysbutikk neste gang du er i nærheten, jeg lover deg at du ikke vil angre - uansett str!! (de fører 90 forskjellige str!) :)

Følte bare for å låne denne greie oversikten er over type bh fra Change sin hjemmeside!!


Ingen kommentarer: