torsdag 24. februar 2011

Premie!

Denne mnd begynte jeg å svømme. Jeg har alltid likt å svømme, men har liksom ikke gjort så masse utav det. Nå for tiden er det jo ikke så masse jeg kan trene på grunn av foten min, så dermed tok jeg opp igjen interessen!

Pr gang har jeg svømt mellom 750 og 1250m avhengig av fotens tilstand, tid og generell dagsform. Men i dag har jeg altså svømt en hel mil tilsammen!

Jeg er innmari glad i premier når jeg skal gjøre noe. Det spiller ingen rolle hva slags premie det er og som oftest er det bare egen premiering. Jeg er ikke så opptatt av å vinne ting, men av å nå mål.

Så nå begynner jeg på nytt igjen og skal svømme opp til 2 mils merke! Heldigvis kan jeg ta merkene helt til og med neste år så skal nok klare noen merker selv om jeg blir friskmeldt igjen også!! :)

Ingen kommentarer: