torsdag 3. juni 2010

Liten oppdatering!

Fikk et tips fra en venninne om at en kan bruke lovehearts ved halsbrann, og det fungerer faktisk!

I ettermiddag har jeg nemlig hatt en del halsbrann, og av mangelen på andre ting å ta så har jeg hatt noen slike i vesken, og de kom godt med i dag!!

Ellers så har dagene i det siste vært veldig trege. Ene øyeblikket er jeg kjempepositiv mens neste øyeblikke går verden i grus... Dette er virkelig nervepirrende altså... Nå har jeg imidlertid begynt å tvile veldig for nå i natt har jeg begynt å spotte, og det er sjeldent et godt tegn... Har time tid homeopaten i morgen, men om jeg får skikkelig mensen før det så tror jeg at jeg bare ringer og avbestiller for føler det ikke har noe for seg da... Hadde virkelig håp om at dette skulle fungere, men var jo også velidg i tvil om det ville fungere, så er vel egentlig forventet også. Har jo brukt enormt masse penger på dette her, og regningen fra homeopaten har jeg ikke fått enda... Vet ikke hvordan jeg skal klare mange runder med disse utgiftene, da må jeg iallfall ta bort homeopaten, men det har jeg ikke "råd" til heller... Så krysser fingrene noen timer til iallfall så får jeg se hva som skjer...

Ingen kommentarer: