onsdag 30. juni 2010

Hagen min!

Jeg har fjort litt nye ting i hagen min og ettersom jeg har lovet å bli flinkere til å ta bilder måtte jeg jo bare få inn noen her!



Denne blomsten her var en liten artig sak. Det er nemlig en Tobakkblomst! Hehe! Aner ikke om det er mulig å røyke den, men tror ikke jeg har tenkt å prøve på det heller! Fin var den iallfall!



Jeg simelthen ELSKER amerikanske blåbær så derfor måtte jeg jo ha to blåbærbusker i heimen!! I midten er jordbær som jo også er veldig godt!



Solsikker blir det visst noen av hos meg i år! Her er hele 11 planter som ville vokse opp i år! Da det vil bli veldig dyrt og ta veldig masse plass om alle skal bo i hver sin bøtte så står de nå 3-4 i hver! Håper de vil vokse seg litt stor iallfall!!



Skal det være en tomat??
Ja, du må nok vente en stund før jeg har ferdige tomater, men jeg har iallfall 7 tomatplanter!! Håper det vil bli stor avling utover sommeren!



Et lite månelandskap!
Jeg ar jo pågående prosjekt for å lage gressplen i hagen min og nå har vi (jeg og naboen!) skaffet sand og jeg har allerede tatt utover det meste av den! Så nå har vi bestilt jordfres for å få sanden inn i jorden og til slutt skal jo da gressfrøene i! Håper det blir suksess!!

Ingen kommentarer: