torsdag 3. juni 2010

Fæl dag...

Jeg har både tvilt og hatt store håp om dette her, men i natt svant alt håp. Jeg begynte nemlig å spotte i løpet av natten. Jeg har enda ikke fått mensblødninger, men regner med de er rett rundt hjørnet, selv om jeg ikke forventer mens før tidligst søndag...

Hadde time hos homeopaten i dag og var veldig usikker på om jeg skulle gå eller ikke, men jeg tenkte at det kunne iallfall ikke skade om jeg gikk, så da gjorde jeg det... De var ikke akkurat positive. Sist jeg var der merket de masse aktivitet i magen min, men nå var det ikke så mye som hendte der. Som en siste sjanse fikk jeg akupunktur igjen, og nå er det bare å vente igjen...

Har hatt det skikkelig ræva i dag og orker ikke gjøre noen ting. Har ikke engang lyst på snop så da må det være virkelig gale... Bare griner hele tiden, så om jeg skal fortsette å ha den lille % andelen med håp så må jeg virkelig skjerpe meg...

Så sender litt inspirasjon til meg selv mens jeg samtidig ser på bilettpriser for fly til Køben fremover... Jeg var jo klar over at jeg skulle ha virkelig flaks om jeg skulle få til dette på første forsøk, men er fælt uansett...

1 kommentar:

Snarl sa...

Sender en tanke til deg, og håper spiren sitter når tiden er inne for deg.