søndag 11. april 2010

Siste dagers aktivitet!

MidtstillSom alltid er jeg glad i å drive med små prosjekter, og jeg tar gjerne på meg prosjekter for andre om det passer og jeg har lyst! Min venninne kjøpte denne krakken for sikkert 2 år siden, men den ble aldri malt, bare grunnet. Så til slutt tok jeg den med meg for å male den for henne! Malingen hun hadde var veldig matt (kun 10% glans) så jeg følte den trengte litt finish. Jeg brukte rub-ons, som jeg tidligere har brukt til å dekorere dukkesenger også (de er nemlig geniale å bruke på barneting for de er ikke så lett å få bort igjen som f.eks. klistermerker kan være!)! Ikke så lett å se, men de har glitter på seg også! Syns det ble enkelt og tøft!



Jeg sådde en masse frø her før påske og var redd jeg allerede var for sent ute i forhold til blomstring, men nå har jeg fått motsatt problem. De vokser og gror noe enormt, men jeg kan jo ikke plante de ut nå for da dør de før varmen og sommeren kommer... Så i dag har jeg faktisk plantet om en del av de største blomstene og plassert de i vinduskarmen. Jeg var også en tur og kjøpte nye frø og nytt minidrivhus! Har virkelig fått dilla på dette her jeg altså!!



Samboeren til en venninne av meg fylte 30 år i dag, og vi feiret dagen hans i går. Jeg er virkelig elendig på å finne gaver til gutter, så da tenkte jeg at et armbånd måtte jo være genialt. Jeg laget det så maskulint jeg kunne og syns virkelig at det ble ganske så bra! Ja, kortet er en kjapp hjemmelaget variant det også!! Håper han likte gaven!



Ellers har det vært en ganske så tragisk helg. Har vært skikkelig daff og nesten ikke gjort noe som helst (har faktisk vasket bilen i dag da, men men...). Jeg har for det meste blitt sittende i denne stolen her (ene stresslessen) og nå er jeg faktisk sliten i både ræva og nakken... Så i morgen har jeg invitert noen venner med på fjelltur så får vi bare håpe at det passer og at været holder seg bra! Ut må jeg iallfall!!

:)

1 kommentar:

Terese sa...

Viderebringer takk for gave, den falt i god jord. :-) Og kortet står på utstilling! Takk for en hyggelig aften!