onsdag 21. april 2010

Nytt om prosjektet!


Ettersom Fsh prøven min er for høy så prøver jeg å påvirke den. Den siste prøven, som ble tatt dag 2 i syklus, viste 17,9. Dette er jo fremdeles høyt, men iallfall bedre enn 24,1 som forrige resultat var. Jeg bestemte meg for å få timer hos homeopaten jeg har brukt før. Der fikk jeg fotsoneterapi, som desverre viste uregelmessighet i eggstokker... :-( Jeg fikk også akupunktur for å hjelpe hormonene samt denne medisinen som heter pulsatilla d30. Den skal hjelpe v alle slags kvinnelige hormon! Så jeg har fortsatt tro på at dette skal gå bra, noe annet klarer jeg ikke tenke! Jeg skal ha 2 timer til før avreise, så får jeg håpe det gir resultater! Venter fremdeles på svar på de prøvene jeg tok 9.april. Aner virkelig ikke hvorfor de ikke er kommet enda, men håper de ikke er blitt ødelagt... Da blir jeg skikkelig sur altså! Trenger svaret på de snarest. Driver også å prøver å få time hos gyn for å måle antall og størrelse på folikler, men det er visst ikke så lett... Tenker det ikke haster og at jeg kan få det gjort rett før avreise, så håper det ordner seg! Ja, det er altså nytt fra mine opplevelser! ;-)

Ingen kommentarer: