søndag 4. oktober 2009

Teater!

Teateret i Bergen er ikke et sted jeg vanker for ofte, men når anledningen byr seg kommer jeg gjerne! Iallfall slik som i går da en venninne inviterte oss med gratis! Det er jo ekstra kjekt da!



Og så er jo bygget en skjønnhet i seg selv, så vi burde alle virkelig vært her mer!!

Stykket vi skulle se denne dagen het Jan Herwitz, og det kan du lese mer om her



Jeg tror en må være ganske så Bergensk for å like dette stykket, men for meg var det ganske så morsomt. For mine venninner der i mot var det så som så... Men men, smaken er, som kjent som baken! Hehe!



Og kjenner du ikke til de bergenske "spesial" uttrykkene, så blir det vel kanskje ikke så morro heller tenker jeg! Men det er en østlending i hovedrolle også, så det veier vel litt opp for all "bergensken"!

Uansett, kvelden var fin for forestillingen festelig!

Ingen kommentarer: