fredag 2. oktober 2009

Nå er det høst!

Nå er det på tide å forberede seg på høst og vinter, så jeghar begynt prosessen med å ordne ute
Dette betyr at jeg har fått sommertingene mine inn i boden så de står trygt der over sommeren!

Det såg også ut som en skog utefor på området der jeg enda ikke har fått laget meg gressplen!

Men i dag har vi (mamma, pappa og jeg) jobbet i vei for å få bort dette!

Se så flott det har blitt da!

Så nå er jeg (nesten) klar for at høsten og vinteren skal innta landet! Ved har jeg i massevis i vedskjulet mitt og frø har jeg samlet av plantene så jeg har noe å så til våren igjen!

Ja, ikke misforstå meg, jeg skulle helst sett at det var sommer hele året jeg da, men likevel er det kjekt å lage seg klar til neste sesong som en vet kommer! Det er som er gjort trenger en jo heller ikke gjøre på nytt igjen, så er jo bare positivt det også!!

Ingen kommentarer: