søndag 10. januar 2010

Utfordringer om vinteren!



Jeg har jo lekt hobbyelektriker og montert takskinner i hele stuen min, men nå har det sluttet å virke... Jeg skulle prøve å fikse en spot her hin dagen fordi den ikke virker, men i stedet sluttet hele greien å virke. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å få det til å virke igjen. Tok ut alle pærene og da var en brent i bunnen, men såg jo ikke hvor den var før etterpå, så er like langt... Mulig jeg blir nødt å få meg en skikkelig elekriker til å fikse tingene, men det kan bli dyrt...

Ellers så har kaldtvannet i dusjen min frosset og peisen min er kranglete og virker ikke skikkelig... Jeg har heller ikke nok hverken ullklær eller skikkelige vintersko, så nå begynner jeg egentlig å bli litt lei av hele vinteren. Det eneste "positive" er at jeg må gå noen min hver gang jeg skal noe fordi bilen ikke kommer seg opp bakken her, så litt trim blir det iallfall på meg i kulden!

Håper dere andre trives i kulden!!

Ingen kommentarer: