søndag 5. desember 2010

Robinson finale!

Da var det altså avklart hvem som ble årets vinner av Robinson!

Jeg har fulgt med på hele serien, men jeg har vel egentlig ikke engasjert meg så masse i år som jeg har gjort tidligere. Det var liksom ingen jeg likte god nok følte jeg...

Da finalen begynte i dag og det stod mellom Alita, Stian og Atle var jeg ikke helt sikker på hvem jeg ønsket sku vinne, men en jente mot to gutter gjorde at jeg jo satset på jenten!

Da det stod mellom Alita og Stian og de skulle fortelle hvorfor de skulle vinne og hva de skulle bruke pengene på, da ble jeg trollbundet av Alita!

Hun ville bruke gevinsten til å hjelpe barn som sliter psykisk. Hun jobber som lærer og har hørt om barn helt ned i 7 års alderen som ikke syns livet har noen mening og fremtid. Så hun ville opprette et fond for å hjelpe de. Dette syns jeg var veldig fint gjort!



Så gratulerer med seieren Alita! Det fortjener barna rundt deg!!

1 kommentar:

emmieverlasting sa...

Hei! Bloggmagasinet mitt er nå lagt ut og man kan se hvem av de som la igjen bloggadr. som blir linket til:o)
Takk for at du besøkte bloggen min!
Ha en fin dag!