søndag 26. desember 2010

Gjennom julen 2010!

Tiden forsvinner så fort og jeg får jammen meg ikke tid til å blogge engang.. Så dermed tenkte jeg å få ned noen bilder av det som har hendt de siste dagene!



Disse nissene har jeg malt selv! Først ble de malt sort og siden dekorert med sølv! Syns det ble ganske så fint. Ettersom jeg har mye rødt i huset mitt er jeg ikke så veldig glad i for mye rød julepynt, så liker litt utradisjonelle farger på pynten!



Melkespannet er arvet fra Mamma, men jeg spraylakket det i høst. Visste ikke helt hva jeg skulle bruke det til, men fant til slutt ut at jeg skulle lage et alternativt juletre av det! Så ble det iallfall brukt denne sesongen! Snøen laver ned på vestlandet så det ble riktig så koselig ute på trappen min!

Midtstill


Jeg er medlem hos Black Design og rett før jul var det salg, da måtte jeg bare kjøpe denne vakre figuren!



Julemorgen var jeg hos mine foreldre. Der hadde vinduet stått åpent en liten stund og når det ble tatt igjen såg det slik ut! Godt å være inne!!



En tradisjon vi har hver jul er å besøke gravene til besteforeldrene mine. Denne gangen, selv i mørket, klarte vi å finne mine oldeforeldre sin grav! Veldig kjekt! Virkelig en vakker gravstøtte! Måtte de hvile i fred!



Endelig var pakkene under treet!
Stresset veldig for å få et fint bilde av treet, det var jammen meg ikke lett, men etter noe sånt som 20 bilder var dette det beste jeg klarte! Treet er egentlig enda vakrere enn det synes her da!! Og ganske så amerikansk syns jeg!



Jeg må vel si at den kjekkeste gaven jeg fikk (og som jeg har mast ganske lenge om at jeg ville ha..) var altså Nintendo Wii!! Jeg hadde vel tenkt Fit delen, men mine foreldre hadde forhørt seg og fått vite at active var det nye hotte, så det fikk jeg!

Gleder meg stort til å bli kjent med treningen!!

Nå gleder jeg meg over at jeg snart får litt julefri så jeg kan få tatt noen bilder i dagslys med snø! :)

1 kommentar:

Terese sa...

Så mye fin pynt! Blir helt misunnelig her i knøtteleiligheten ... du får invitere til treningskveld på nyåret. :-)