tirsdag 16. november 2010

Tar grep!!

Jeg er så lut lei av å være overvektig at jeg nå har byttet ut dette:


Med dette:


Etter mine danmarksturer la jeg faktisk ikke merke til at magen vokste på andre måter enn babymåten... Så plutselig en dag våknet jeg, bokstavelig talt, opp!

Så det jeg gjorde var å melde meg inn på vektklubb.no. Jeg skal jo til Florida til våren så da passet det meget bra med vektnedgang. Jeg planlegger å gå ned ca 20kg og håper at jeg klarer det før avreise.

I forbindelse med vektklubb har jeg også meldt meg på noe forskjellige forum, bla biggest looser! Det startet denne mandagen og jeg kom meg godt gjennom. Jeg prøver også å gå landet vårt til langs, det kan du lese mer om her!

Så nå håper jeg bare at vekten skal gå fort nedover (ja ikke for fort heller da..) og at jeg klarer meg gjennom disse månedene som er de værste i året matmessig! :)

1 kommentar:

Sigrid sa...

Flink du er!!!