søndag 21. november 2010

Bygge carport!?!

Jeg tror seriøst at all husbyggingen i det siste har gått meg til hodet, nå har jeg nemlig fått ideer om å bygge meg en egen carport...

Jeg tenker da på noe ala denne her:


Altså en som skal stå inntil huset og ha dør i bakkant sånn at jeg kommer meg bak til inngangsdøren. Tenker at jeg kanskje vil ha den enda tettere med hele vegger sånn at det blir mer likt huset!

Dette er jo selvsagt bare på drømmestadiet enda. Før jeg kan gjøre noe med det så må det for det første være sommer, for det andre (og kanskje det viktigste) må jeg ha penger til å gjøre det! Jeg har jo skjønt at plank ikke er så veldig dyrt som jeg hadde trodd, så så veldig dyrt tenker jeg ikke at det blir! Men jeg må jo også søke kommunen om lov til å gjøre det, så gjenstår å se om den noensinne blir noe av det.

Iallfall, her er en plan for hvordan en kan bygge det!

Ingen kommentarer: