tirsdag 3. november 2009

Konklusjon...



Som jeg fortalte tidligere var jeg veldig i tvil om jeg skulle/burde ta svineinfluensavaksinen eller ikke, men etter litt mild overtalelse og mange anbefalinger, så endte jeg altså på at jeg tok den!

Ikke bare det, jeg var nr. 2 fra avdelingen som fikk den, så jeg var ganske så flink av meg! Ikke nok med det, men jeg fikk hverken Guillen Barre Syndrom, blodpropp, influensa eller andre skumle saker. Faktisk den største bivirkningen jeg fikk var at halsbrannen på mystisk vis forsvant... Ja, det er faktisk helt sant!! Bare 10min tid etter at jeg hadde fått vaksinen begynte den å forsvinne, og den har iallfall ikke kommet tilbake enda.. Hva i all verden dette skyldes aner jeg ikke, men det er iallfall helt merkelig, men ikke mindre mer sant av den grunn!

Jada, jeg fikk litt vondt i armen og litt hoepine også, men uansett kan det ikke måle seg med den gaven jeg fikk samtidig!

Så den siste uken har jeg spist knekkebrød, frukt, pasta, hvetefritt brød! Ja, jeg spiser fortsatt ikke svin og ost, men ellers spiser jeg det meste. Så dette er ganske så herlig!!

Håper bare at det varer!!

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Det må sies å være en flott bivirkning som er til å leve med ;-) Får ikke noe vaksine vi her nede i Spania(dvs om vi absolutt vil kan vi visst få fly hjem å ta den...og det er jo bare ca 13t reisetid sånn totalt), men er jo ikke sikker på om jeg ville tatt den heller...

Vestlandsjenta! sa...

Hm, merkelig at dere ikke kan ta den der nede, men kan komme hjem å ta den... Litt dyrere det da!