mandag 23. november 2009

Er det mulig???



Hvem der ute har vel ikke fått med seg at vår kjære pepperkakelandsby i Bergen har blitt vandalisert?? Hvordan kan folk være så hjerteløse??

Riktignok gjør folk masse teit i fylla som de kanskje ikke tenker over der og da, men dette tar virkelig kaka! Dette er ting som er laget av små barn som de skal glede seg over å få beskue i hele desember, men denne gangen fikk de ikke tid til å åpne bygget før det ble ødelagt.

Arbeiderene hadde vært der til 04 på natten, og ettersom de skulle komme tilbake i 06-07 tiden hadde de ikke låst bygget. Dette er kanskje det dummeste de har gjort, men dog er det ingen unnskyldning for det som har hendt.

Håper de som har skyld i denne vandaliseringen får en hard straff, for dette er noe av det mest usmakelige jeg noesinne har hørt om. Helt latterlig å skulle ødelegge noe slikt...

2 kommentarer:

PRINSESSEDRØMMER sa...

Utrolig teit gjort! De som har gjort dette burde få stå i gapestokk på Torgalmenningen i 1 uke og blitt gjort til latter! Det hadde de fortjent!

Lavynnia sa...

Helt enig med A Material girl, og med deg! :( Ble sur, jeg også, og samtidig så er jeg sjeleglad for at det er utlovet en dusør selv om ingen burde trenge å betale noen for å vite hvem som står bak dette idiotiet.

Håper vedkommende må stå leeeeenge i gapestokken, og at h*n blir latterliggjort av hele Bergen by, og ellers andre også. Nei, stakkars barn som har gledet seg sååå mye, og så kommer det noen idioter og skal ødelegge alt.

Ellers så har jeg ikke hørt ifra deg på lenge, lenge, og trodde du hadde tatt ferie;) Har jo tittet innom nå og da, men ikke lagt så mange kommentarer selv...*kremt* ok, jeg får vel innrømme at jeg selv ikke har vært så flink selv, heller.... :/

Skal prøve å bli flinkere heretter, selv om jeg har hatt mine prosjekter ved siden av. Hvordan går det med deg og helsa for tiden da? Har du opplevd noen bivirkninger i det siste angående vaksinen? Mange som er hysteriske, og jeg merker at jeg begynner å bli både lei OG påvirket:( av hysteriet, altså...

Og så er det snart jul. Skal du feire den hjemme hos deg selv, eller drar du hjem til foreldrene dine? Selv så skal jeg være hjemme i mitt eget hus, og se en mengde julefilmer, og en del biblioteksfilmer. Har fått dilla på å forsvinne inn i filmenes verden, og så lengter jeg etter bedre vær, noe du jo har fått med deg;)

Vet du hva, forresten? Jeg håper du har skaffet deg et kamera nå, det er jo mange billige der ute! Ihvertfall til under 4000,-kroner. HÅper du har råd og tar deg råd til det:) Det er jo så gøy! Selv om jeg innrømmer at tilogmed bildene mine blir merkelige, så det er nok ikke kameraet det er noe feil med, men erfaringen min...

Sender deg mange klemmer tilbake, og tusen takk for hyggelig kommentar:D