mandag 12. mars 2012

Masse på en gang...

Dere som har kjent meg lenge vet at det jeg ønsker meg mest av alt her i livet er barn! Og nå har jeg jo endelig funnet en som vil ha barn med meg også...


Men så enkelt er det ikke likevel.. For det første så er det jo ikke lett for meg å bli gravid, det har jeg jo allerede testet med noen runder i Køben.. For det andre så har jeg vært sykemeldt lenge nå og trenger en skikkelig jobb hvor jeg kan fungere 100% før jeg blir gravid.. Om ikke det er nok så venter jeg på operasjon på ankelen og den kan ikke utføres om jeg skulle bli gravid... Aner virkelig ikke hva jeg ønsker meg lenger.. Joda, ønsker meg virkelig barn, aller helst i går, men samtidig så ønsker jeg at alle brikkene i livet mitt skal falle på plass før et barn er der.. Utrolig vanskelig!! 

Jeg jobber nå med alle tingene samtidig også! I dag har jeg vært og tatt blodprøver (FSH,LH og AntiMullerHormon) samt at jeg skal på to jobbintervjuer denne uken! Så jeg prøver iallfall!! Om jeg virkelig skulle klare å bli gravid så er det ikke krise for foten (selv om legen kanskje blir en smule irritert siden jeg avbestilte forrige time til opr også, men av helt andre grunner), men er jo veldig greit å få det overstått også da!!

Og for at ikke det er nok stress for kroppen så prøver jeg jo også å gå ned i vekt, noe som ikke egentlig er så veldig lett selv om jeg egentlig er veldig flink og gjør akkurat det jeg skal.. Tror rett og slett at kroppen min er litt overarbeidet og dermed kommer jeg nok ikke til å bli gravid heller.. Så jeg må bare prøve å få brikkene på plass slik at kroppen kan roe seg ned og jeg kanskje kan klare å gå ned i vekt eller kanskje bli gravid!! :) Jada, virkelig noe å bli klok på, eller ikke?? Er det bare meg som er frustrert over meg selv eller??? 

Ingen kommentarer: