søndag 14. august 2011

En prinsesse verdig!!

For en tid siden ble min niese 4 år og som prinsessen hun er så fortjente hun en prinsesse gave også!! Hun ELSKER virkelig prinsesser, spesielt etter at vi var i Magic Kingdom i USA der hun møtte flere av de "ekte" prinsessene!! :)


Enhver prinsesse har jo diamantring, så det måtte jo også denne prinsessen ha! Riktignok var jo dette en spisende variant, og som hun sa, den var oppspist dagen etter! Men stilig ring var den så lenge det varte!! 

 

Noe hun hadde ønsket seg leeenge var EKTE prinsessesko, så det måtte jeg jo fikse! Høyhelte sko er ikke noe denne jenten er for vant med, men jammen meg fikset hun ikke det også!! Hadde de vært helt riktige sku de jo vært glassko, men det ser ikke ut til at hun klaget på det!! 

Og ja, jeg lever!! :) Jeg har virkelig vært en elendig blogger de siste månedene, men jeg lover å skjærpe meg litt iallfall! Skal prøve å blogge noen ganger mer enn aldri iallfall!! Hehe!! :)

1 kommentar:

Pergoberta sa...

Hei, og velkommen tilbake ;)
Så kjekt med prinsessesko og prinsesse ring da!!
Jenter er så herlige når de er i den "rosa"alderen ;)