søndag 16. januar 2011

Meget interessant nettside!



Selv om jeg for tiden er litt ute av babymodus pga vektreduksjon og økonomi så har jeg ikke gitt opp! Jeg prøver stadig å finne nyttig informasjon om hvordan jeg skal klare ting bedre/lettere. I forbindelse med denne videoen finnes en nettside, som du kan lese mer på her!

Det var masse ny informasjon og hente på siden, og masse har jeg ikke rukket å komme over enda. Lurer litt på om jeg skal bestille produkter herfra etterhvert (om de sender til Norge da..) Jeg har iallfall funnet ut at det kan være lurt å bruke en tablett som heter Vitex, spesielt om en (som meg) har høy FSH måling. En burde begynne med dette 90 dager før "den rette" eggløsning, så tenker jeg starter om noen mnd!

Blri spennende å se hvilken annen nyttig informasjon jeg kan hente meg her inne etterhvert!! Ja, og så MÅ jeg begynne med selv fertilitets massasje!! :)

P.S: Fant akkurat ut at de sender til Norge!! Yuuhuu!!

1 kommentar:

Tuppen og Lillemor sa...

Vitex kan du starte med allerede nå. :) Du kan bestille dette fra helsekosten.dk, legger med direktelink til vitex'en.

http://www.helsekosten.dk/vitex-p-16340.html?bgsid=q3ojfbj0vmsi00q8v4ji1ege13

Håper det ikke blir så lenge til du prøver igjen, blir spennende å følge deg.