lørdag 9. oktober 2010

Tragedie!

Det er lett å klage over egne, små problemer, men av og til får vi en vekker. I dag var en slik dag... Geir Kristoffersen og hans kollega ble i dag offer for en lastebilsjåførs uoppmerksomhet med døden til følge. Tilbake sitter en mor med 3 barn under 10 år. Det er ikke engang mulig å tenke hvordan hun må ha det nå. Jeg kjente ikke jenten som omkom, men ryktene sier at hun var høygravid... Isåfall er enda et liv gått tapt, men dette er ikke bekreftet. Livet er skikkelig urettferdig noen ganger... Jeg har ikke ord...

R.I.P GEIR!
Published with Blogger-droid v1.6.1

Hege og Geir har på mange måter vært selve symbolet på kjærlighet. De fant hverandre tidlig og har (iallfall utad) alltid virket veldig harmoniske. De bekreftet sin kjærlighet til hverandre i fjor høst, da de giftet seg. Og de har også gjennom årene fått 2 vakre jenter og sist en flott sønn. Men lykken skulle vise seg å være kortvarig og Geir er borte. At slike ting er mulige vet vi, men det er enda verre når du vet hvem det rammer. Jeg kan ikke forestille meg hvordan de etterlatte må ha det nå. Det er så forferdelig urettferdig.

Mine tanker går også til han som forårsaket dette, han må ha det helt forferdelig. Tenk det han må nå leve med. På en måte håper jeg han får evig straff for dette, men samtidig har han jo og straff nok i det han allerede må tenke på.

Det å være på feil sted til feil tid kan noen ganger få alvorlige følger, og dette ble en slik dag...

Her kan du lese om den tragiske hendelsen.

Ingen kommentarer: