torsdag 21. oktober 2010

Jeg lever!

Jeg er så treg med å blogge for tiden at jeg vet ikke om dere vet at jeg lever engang, men ja jeg gjør nå det da! De siste ukene har jeg jobbet mer enn noensinne. Hele 5 uker I STREKK inkludert helger... Det ble jammen meg litt for masse, selv for meg! Så til helgen som var så hadde jeg gledet meg over endelig å ha fri, men det endte med at jeg fikk spysyken og feber... :( Ikke stas det nei... Men etter det så blir jeg bare ikke bra igjen, så i dag gikk jeg til legen. Der ble jeg sykemeldt en uke pga svimmelhet, høy puls og tempstigning... Så nå er det bare å hvile seg så best en kan! :)

Men det var det kjipe som skjer her rundtom, men noe positivt skjer det (heldigvis) også!

Jeg har nemlig blitt invitert med på tur til påske, og turen går til fantastiske:


Kan du tenke deg?? To uker + reise til USA og varmen!! :) Helt fantastisk!

Noe som befinner seg i nærheten her, og er veldig kjent har dette bildet:


Skjønte du hvor det var?? Jepp, Disney World i Orlando!! Der skal jeg være i noen dager!! Fatter virkelig ikke at dette skjer og kommer nok ikke til å fatte det før jeg er der heller tenker jeg!

Driver å tenker hardt på om jeg skal ta meg en tur med en slik mens jeg er der:


Ekte cruice i karibien! Og det koster faktisk ikke allverden når en først er i USA heller! Hadde jo vært innmari kult det og, men aner ikke hva jeg rekker over på tiden vi er der. Regner med at tiden kommer til å forsvinne nesten før vi har ankommet!

Har uansett bestemt meg for at noe av det første jeg skal gjøre når jeg kommer frem er å kjøpe digitalt speilrefleks kamera! Det har jeg jo ønsket meg i alle år og jeg føler jeg ikke kan være et sånt sted uten å ha et skikkelig kamera også!

Så nå sparer jeg penger alt jeg kan. (praktisk å være syk da for da bruker jeg ikke så masse penger!) Ja, og så MÅ jeg virkelig slanke meg før turen, så har meldt meg inn på vektklubb.no med håp om at det skal hjelpe!

Gleder meg noe sinnsykt til det blir vår og håper de neste 6 mnd flyr avgårde! :) (Æh, i dag kom snøen så tenker at tiden kommer til å gå ganske så saaaaakte....)

1 kommentar:

terese sa...

Så kult at du skal til Florida! Det høres helt fantastisk ut, kose deg så masse! :-)