søndag 4. juli 2010

Garderobeskap!

Nå nærmer det seg atter tid for min bursdag og da må man jo ønske deg noe også! Det egentlig ikke så mange ting jeg trenger, så dermed har jeg valgt å heller ønske meg en stor ting som jeg trenger! Så mine foreldre og min søster har sagt at jeg kan få skyvedørsgarderobe fra ikea! Dette har jeg ønsket meg siden egentlig før jeg flyttet inn, men jeg fikk jo skap med huset så jeg valgte å ha de her, men rommet er egentlig ganske lite (når man har en seng på 180x200cm!!) så dermed sliter jeg litt med at jeg ikke får opp dørene skikkelig og jeg klarer ikke se hva som er i hyllene fordi det rett og slett er kaos! Så dermed har jeg hele tiden ønsket meg utrekkbare hyller sånn at jeg kan få litt oversikt over hva som befinner seg der inne!



Ikea har jo masse rart og dermed også en interaktiv garderobebygging funksjon! Så dermed har jeg bygget meg skapet slik jeg tror jeg vil ha det! Ganske funksjonelt, syns du ikke??

Det jeg får er skapstammene, innredningen skal jeg koste selv. Så mulig jeg ikke kjøper alt med en gang, det får jeg se litt på for kostet jo en hel del dette da... Men uansett gleder jeg meg VELDIG til egentlig å finne ut hvilke klær jeg har i skapet mitt for det vet jeg egentlig ikke så masse om nå... ;)

Ingen kommentarer: