søndag 9. mai 2010

Ny medisin!


Forrige gang jeg var til homeopaten fikk jeg ny medisin! Dette var da progesteron piller samt hormeel munndråper. Jeg får jo samtidig akupunktur og fotsoneterapi. Denne medisinen tror jeg virkelig at virker. Humøret mitt er iallfall helt på tulltur for tiden! Jeg griner og ler av ingenting og gjerne samtidig! Og itillegg har jeg de sykeste drømmene, og det fra en som knapt pleier drømme til vanlig! Så det er iallfall noe som er i gjerde, så jf håper inderlig at det er noe bra! For de som ikke har fått det med seg så har jeg byttet klinikk! Ettersom jeg jo har noen problemer så byttet jeg til Copenhagen Fertility Center (cfc). De har nemlig leger mot stork som bare har jordmødre. Har fått time t ul der rett etter ankomst t køben så nå er jeg virkelig i gang her altså! :-D

Ingen kommentarer: