søndag 7. februar 2010

Lærevillig!

Jeg har lyst å lære noe nytt! Jeg har lyst å studere, enten korte kurs eller gå på universitet/høyskole og ta en skikkelig utdannelse... Tidligere var jeg skikkelig lei alt som het skole, men nå har jeg faktisk veldig lyst til å gå på skole! Så sitter og grubler litt over om jeg skal ta et nettkurs f.eks dette om mote og styling fra NKI. Eller kanskje jeg skulle blitt Coach siden jeg har veldig lyst på en sånn selv?? Kurs i dette finner en her hos NKS

Det eneste er at slike kurs koster en hel del... Og ikke vet jeg om det vil hjelpe meg noe siden heller, eller om det bare blir penger ut av vinduet. Uansett hadde det vært veldig kjekt å ha noe skikkelig å fylle dagene med utenom jobben, ha en plan for hva jeg skal gjøre og samtidig lære noe nytt!!

Ingen kommentarer: