torsdag 4. juni 2009

Film

Når livet er tungt og kjipt er det bare en ting spm hjelper, nemlig:

Dette er filmen som jeg har sett aller mest i hele mitt liv. Opp gjennom livet har den fulgt meg når jeg har vært syk eller lei, og jeg bare ELSKER den! Ettersom jeg bare har hatt den på vhs er det en stund siden jeg har sett den nå, så hin dagen lastet jeg den ned på dataen for jeg følte virkelig behov for å se den igjen.

De som leser bloggen min vet at jeg ikke har hatt det lett i det siste, og det er ikke begynt å bli bedre enda. Pga både fysiske og psykiske plager har jeg det ikke helt greit for tiden, så det var virkelig kjekt å se denne filmen igjen!



Det jeg liker med denne filmen er rett og slett alt! Den er bare så utrolig søt. Filmen er både morsom, trist, dramatisk, action, ja i det hele tatt. Og ikke minst er den tidløs! Jeg er akkurat like glad i filmen nå som jeg var i barndommen! Det aller beste er at den lar meg leve i en fantasiverden for en bitte liten stund. Den lar meg få tro at alt blir bra igjen snart, noe som er veldig viktig å tenke på når en har det kjipt. Ja, og så er jo Patrick Swayze veldig søt i den da, er vel drømmemannen min sånn sett! Hehe!

Så tusen takk for at filmen er laget!

1 kommentar:

Mariell sa...

åh :D den filmen er så utrolig bra :D skulle ønske eg også fikk lære å danse sånn som de gjør i filmen.. elsker dansefilmer :D blir helt reve med :P