tirsdag 17. februar 2009

Fargeuke!

Da jeg surfet litt rundt på blogger fant jeg ut at mange var med på fargeuke. Det vil si at hver dag har sin egen farge. Dette hørtes veldig spennende ut så det ville jeg delta på! Jeg er litt seint ute med starten, men den måtte være med den også!!

Mandag=Rød
Dette er min ynglingsfarge og har vært det i mange, mange år!
Da jeg bygget huset mitt og skulle male og innrede ble det masse røde innslag! Her er et lite utvalg av mine røde ting!

Bildet er skikkelig nydelig, men har ikke kommet seg opp på veggen enda fordi jeg først må male veggene på soverommet! Krakken har jeg malt selv med bengallakk!



Kanskje litt julete for noen, men for meg er det midt i blinken. Jeg bruker rødt overalt!

Over kjøkkenbordet henger 2 slike spotlamper!

Og sist, men virkelig ikke minst, mine fantastiske røde stoffsofaer!!

1 kommentar:

FO - 2 sa...

Herlige røde fargeklatter. :)