lørdag 14. februar 2009

Valentines day!

I dag var det altså valentines day, men ettersom jeg ikke akkurat har så veldig mange beilere for tiden så inviterte jeg likegodt en venninne til å tilbringe dagen med meg!

Etter at hun hadde fått barna sine i seng kom hun til meg på middag! Maten som ble servert var følgende:

Ovnstekt Kyllingfilet med bacon, fløtegratinert broccoli og helstekte bifftomat! Nam!

Et skikkelig måltid krever en skikkelig dessert! Jeg serverte hjemmelaget sjokolademousse!

Etter maten bar det videre på kinom hvor vi såg en skikkelig jentefilm:




Bilde fra filmen!


Medvirkende var søte ANNE HATHAWAY som vi bla. husker fra The Devil wears Prada og Brokeback mountain


Hennes venninne i filmen ble spilt av den vel så søte KATE HUDSON som vi bla. kjenner fra filmer som How to loose a guy in 10 days og Almost famous. Det var forøvrig også hun som var produsent for filmen!

En koselig valentines kveld!








Ingen kommentarer: