tirsdag 27. januar 2009

Alt en kvinne må ha...

...i skapet!

Jeg virkelig digger styling guru Tim Gunn. Hvem tirsdag kl 23 på FEM lærer han oss hvordan vi skal kle på oss, og har laget en liste med basis plagg vi alle bør ha i skapet, dette er:

  1. Basic black dress
  2. Trench coat
  3. Classic dress pants
  4. White shirt
  5. Jeans
  6. Cashmere sweather
  7. Skirt
  8. Day dress
  9. Blazer
  10. Swear suit alternative

I tillegg mener han at vi trenger:

  1. A good watch
  2. A good handbag
  3. A good pair of classic pumps

Hm, det er ikke mange av de tingene jeg har til nå, men skal prøve å få tak i alle etterhvert så er jeg en skikkelig kvinne! Hehe!

Hvordan står det til med dere på den fronten, har dere alt som trengs??

2 kommentarer:

dfsds sa...

Hmmm, jeg har en del, men mangler dagkjole og spionfrakk. Må nok ha meg en trench coat uansett, det hadde vært moro med litt 'allo 'allo-stil. ;-)

Vestlandsjenta! sa...

Får se om vi finner noe kjekt i Oslo! Jeg skal iallfall ha med meg listen på turen!!