fredag 4. april 2014

Jeg prøver...

For det første, jeg prøver å få liv igjen i min stakkers blogg som har lagt mer eller mindre dø nå i alt for lang tid..

For det andre så tenkte jeg å lage en liten serie med ting jeg prøver ut for tiden! Det har seg nemlig sånn at jeg snart skal bli fru!! :) I den forbindelse vil man jo prøve å ta seg best mulig ut, så dermed prøver jeg ut en masse greier nå før bryllupet! :)

De ting jeg prøver ut er:

- Balsammetoden
- 5:2 dietten
- Profesjonell peeling
- Hjemme tannbleking
- Oil Pulling
- Styrketrening
- In shower body lotion

Det er vel det, tror jeg! :)
Så tenkte jeg skulle skrive litt om de ulike tingene jeg prøver ut og hvordan jeg syns det fungerer! :)
Ja, jeg har egentlig ikke begynt med oil pulling og tannbleking enda, men produktene er klare og tilgjengelig så når det er litt kortere tid igjen eller jeg har bedre tid så skal det innlemmes det også. Så følg med så skal jeg skrive om ett og et tema før jeg tenkte å ukentlig oppdatere hvordan alt fungerer!! (Skal også prøve å blogge om andre ting etterhvert, men det er litt sånn etterhvert..)

Ingen kommentarer: