søndag 11. november 2012

En blogger som aldri blogger...

I det siste har jeg fått spørsmål om hva jeg skal med blogg når jeg aldri blogger.. Og på en måte kan jeg vel si at bloggen er litt satt til sides for tiden, men jeg håper jo at jeg en gang skal få tid til å blogge igjen!! I dag hadde jeg tatt noen bilder som jeg tenkte å publisere, men av en eller annen grunn ble de så rare så jeg må få tatt noen skikkelige bilder i morgen med ordentlig kamera og ikke bare med mobilen, så får jeg håpe at det går bedre da! Til mitt forsvar så er det masse som skjer rundtomkring her og som gjør at jeg er litt tregere til å huske på å blogge!!

Nå er jeg 28 uker på vei i svangerskapet som gjør at jeg er litt tregere og trøttere enn vanlig (jeg har en blogg om den lille som jeg er bitte litt flinkere til å skrive på, så gi en lys om du vil følge den!!), jeg jobber fremdeles og vi prøver å bruke fritid på å få laget ferdig 2.etg før den lille ankommer i starten på februar (tja, får jo se når han har tenkt å melde sin ankomst, men det er iallfall da termin er!!)

Men, en ting kan jeg nå klare å dele med dere i dag selv om bildet ikke er noe godt!  


Jeg er forlovet!! :) 

Forrige helg var vi nemlig i Praha i forbindelse med at pappaen min ble 60 år. Vår første ferie sammen var også til Praha så helt uten at jeg ante noenting hadde han spurt mine foreldre om tillatelse til å be om min hånd!! :) Vi ankom lørdag 03.11 og etter å ha trasket masse hele dagen ville han ha meg med på tur om kvelden.. Tung og kjip som jeg er for tiden var jeg ikke i beste humøret der vi gikk og jeg syns egentlig hele turen begynte å bli vel lang.. Ryggen og føttene verket og det gjorde jo ikke humøret bedre heller.. Så til slutt sa kroppen rett og slett stopp og jeg bad om å få gå tilbake! Snill som han er så tillot han det!! Jeg hadde tenkt å banke på hos mine foreldre da vi var tilbake på hotellet, men det fikk jeg ikke lov til, noe som jo var veldig merkelig... Så innenfor døren på hotellrommet gikk han ned på kne og spurte om jeg vill gifte meg med han!! Mitt umiddelbare svar var så romantisk som: "er du gal?" Ikke fordi jeg ikke ville, men mer fordi jeg ble så sjokket over at han ville det!! Hehe!! Så etter å ha summet meg litt fikk jeg svart riktig, og svaret ble slevsagt ja!! :) Han kunne jo da fortelle at planen med gåturen var å ta meg med ut på karlsbroen hvor det visst er velkjent å fri.. Så jeg fikk ikke det romantiske frieriet jeg kunne fått om jeg hadde giddet å gå litt til, men jeg var meg en nok fornøyd likevel!! :) Ringen er nå levert inn for å forminskes så dermed har jeg ikke noe finere bilde av den for øyeblikket!! 

Det ble nå et ganske så langt innlegg dette da, så skal jeg prøve å få gjort som jeg sa og blogge litt mer i morgen med noen bilder av 2.etg blant annet!! (blitt så fint der atte!!)

Ingen kommentarer: