onsdag 4. januar 2012

Inspirerende barnerom


Okey, det er ikke akkurat aktuelt for meg på noen måte å lage barnerom på nåværende tidspunkt, men dere som kjenner meg vet at jeg bare håper og drømmer om den dagen jeg faktisk kan gjøre det! Jeg har grublet en masse på hvordan jeg ønsker å ha det og hva som vil fungere, så kom jeg på den geniale ideen om Ole Brumm!! :) Det passer jo til både jente og gutt!! Og dessuten vil jo jeg at barna mine (håp igjen!!) skal like denne artige lille karen!! :) Min forkjærlighet for Ole Brumm startet for mange år siden og jeg må si at jeg aldri kommer til å bli lei han, selv om jeg har begrenset meg på varer etterhvert!! :)


Dette er i tillegg gjort på en veldig enkel måte. Det er bare malt vegger og hengt opp veggklistermerker!! :) Virkelig genialt!! Så tror ikke det skal by på for mye problemer egentlig!! Om jeg skal dekorere hele rommet som tema eller bar en vegg vet jeg jo selvsagt ikke enda, men kjekt å ha en liten ide iallfall!! :)


Jeg har 18m2 tilgjengelig til barn! Det er egentlig to rom, men jeg har bestemt meg for å ikke sette opp vegg mellom rommene, men har skillevegg en kan ta frem og tilbake etter behov!! Så om en har en unge så kan det være en leke avdeling og en sove avdeling og har en 2 så får de hver sitt rom med mulighet til å være sammen!! 

Jada, vet at jeg er veldig flink til å planlegge på forhånd om noe som kanskje aldri skjer en gang, men jeg er nå iallfall litt på rett spor etter at jeg faktisk har fortalt min kjære om meg og mitt!! :) Og han ønsker seg jo barn han også, så da er det bare å vente å se hva som skjer!! :)

Ingen kommentarer: