tirsdag 27. desember 2011

Tivoli København Desember 2011

 Vel overstått jul alle sammen!!


Tja, jeg kan vel ikke akkurat si at jeg er veldig flink til å blogge for tiden, men har liksom ikke blitt helt vant med at jeg har data.. Hehe! Og dessuten er det ganske så travelt å være sykemeldt! Et 3. "problem" er jo at jeg har vært redd for at min kjære skal oppdage bloggen og lese den, så derfor har jeg heller ikke publisert så masse.. Men nå har jeg faktisk fortalt han om bloggen og det tidligere hovedtemaet som var her, så dermed er det mye lettere!! :)

 I midten av desember (nærmere bestemt 12-16 desember) var min kjære, jeg, mine foreldre en tur til København, og selvsagt måtte vi jo innom tivoli på ferden!! :) Vi var der 13. desember i skikkelig surt vær, men det var nå veldig fint der inne uansett da!!


Hvilken sammenheng dette hadde, forstod vi ikke helt, men det var jo veldig flott!! 


Ethvert reinsdyr fortjener å være trøtt tidlig i desember, det skal jo lade opp til julaften!! :) 


Jeg er veldig glad i lys, og liker å eksperimentere med kamera for å få det bra, syns dette og de følgende ble ganske så bra!!





Det blå i bildet er en berg og dalbane som heter Monster. Den har 2 loop og en skru! Den reiste jo vi selvsagt med!! :) Må si at jeg trodde den sku være litt skummel, så jeg var litt nervøs for "avgang", men den var ikke så ille, samt at den var ganske så kort! 




Disse bildene er fra illuminasjonsshow som ble vist om kvelden! Virkelig artig å se på!!


Jeg avslutter med et bilde av Fader Frost! I år hadde de russisk tema i tivoli, og da er det fader frost og ikke nissen som er "sjefen"! 

Kjekk kveld i Tivoli! 

Beklager så masse at jeg publiserer det så sent, men som sagt så har jeg ikke vært så flink på noe vis de siste mnd! Skal bli bedre!! 

1 kommentar:

Et Ønske sa...

Ååå, Tivoli i desember er bare så nydelig! Alle lysene, og hele stemningen... Jeg ville ikke gå derfra jeg :)

Gratulerer så mye med forestående samboerskap :) Ha en fin romjul videre!