torsdag 17. november 2011

Arvegods!!

Jeg har jo mast i vei om at jeg trenger meg ny data, men nå er problemet endelig løst!! Jeg har nemlig fått arve min søster sin maskin!! Den er jo hverken ny eller spesielt god den heller, men den funker iallfall og det er det viktigste!! :) Så nå skal jeg endelig prøve å bli flinkere på bloggingen igjen!! :) Problemet nå er bare at mobilen min har sviktet, men det ser ut til at jeg kanskje kan arve kjæresten min sin!! Hehe! Ja, for ikke å forglemme så var tven min ganske rusten etterhvert, og jammen meg var det ikke en løsning på det også, jeg fikk nemlig arve mine foreldre sitt gamle tv! :) 

Veldig kjekt med arvegods når ens egen økonomi ikke er noe å skryte over!! Selvsagt skulle jeg helst hatt nye og flotte produkter, men så lenge ting fungerer så takker jeg stort ja!! :)

Ingen kommentarer: