torsdag 11. desember 2008

Adventstid!

Ja, så var det atter jul igjen! Tenkte det ville være kjekt med litt bilder av adventstiden min!
Inne i huset har jeg gjort litt nye ting til jul, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet og tenkte jeg skulle dele det med dere!

Jeg er litt fan av amerikanerene så jeg laget meg en krans med lys over skyvedøren inn til kjøkkenet, syns det ble veldig dekorativt!

På salget i fjor kjøpte jeg 2 slike kuler og har hengt de opp i hver av karnappene, utrolig stilig!

I bokhyllem nin trengte jeg litt pynt og "barna mine" trengte et hus å bo i!!

Som trofast lavkarbo fan prøvde jeg meg på årets første julekaker med god suksess!
Oppskriften er veldig enkel:
2,5 dl peanøttsmør
1 egg
0,5 dl splenda
Stekes på 160 grader i ca 12 min
La tørke på platen så de blir sprø!
Det var det!! Utrolig enkelt!!
Håper dere alle har det bra i advent!



Ingen kommentarer: